22 Mayıs 2024 Çarşamba

SPONTAN PNÖMOTORAKS - PROF. DR. İRFAN YALÇINKAYA

Merhaba. Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı'nın uğraş alanlarından ve acillerinden biri olan “Spontan Pnömotoraks” konusu şu ana değin hazırlamış olduğum 7. ders (seminer) oldu. Bu dersimi de hem stajyerler hem de asistan ve uzmanlar için hazırlamaya çalıştım. Mümkün olduğunca kısa ve öz tutmaya çalıştım, her zamanki gibi yaklaşık 40 dakikaya sığdırdım.

Yıl sonuna kadar sunum sayısını 20’ye kadar çıkarmayı planlıyorum. Böylece bir nevi tek kişilik de olsa senede bir gün değil her daim (7/24) bir “Göğüs Cerrahisi Okulu” gibi olacak.

Bu sunumumu Göğüs Cerrahisi Camia’sında ‘hocaların hocası’ isimlerden biri olan ve on yıl önce aramızdan ayrılan değerli hocamız merhum Dr. Güven Çetin anısına ithaf ediyorum.

İlginiz, katkınız ve başka meslektaşlarınız ile paylaşımınız için şimdiden teşekkür ederim.

22.05.2024 / Prof. Dr. İrfan Yalçınkaya



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YOUTUBE KANALIM VE OYNATMA LİSTELERİ

21 Mart 2015’de oluşturup ilk videoyu (Kliniğin 14 Mart Programı nedeniyle davet ettiğim Şair-Yazar Metin Önal Mengüşoğlu’nun konuşması sıra...