6 Ocak 2024 Cumartesi

TALEP HALİNDE HEDİYE EDİLECEK KİTAP LİSTEM 2024 / İRFAN YALÇINKAYA

TALEP HALİNDE HEDİYE EDİLECEK KİTAP LİSTEM 2024

 

Geçen yıl bir arkadaşım, oğlunun okumaya meraklı olduğunu ve okumayı düşündüğü kitapların bir listesini çıkardığını söyledi. Ben de ona yardımcı olabileceğimi belirttim.  Zaten uzun yıllardır okuduğum kitapları artık kütüphanemde tutmayıp tanıdığım insanlara bazı vesilelerle hediye ediyordum. Ona yardımcı olabilmek için kütüphanemdeki büyük oranda okuduğum (az da olsa okumayı düşünmediğim) kitaplarımın bir listesini 05.05.2023 tarihinde çıkarmıştım (19.06.2023’te de güncellemiştim, bundan sonra yılda bir kez o yılın başında güncellemek istiyorum. Zira talepler nedeniyle kitaplar eksildiği gibi, o yıl içinde okuduğum kitapları eklemek de söz konusudur). Sonra bunu yalnız arkadaşın oğluyla sınırlı tutmayıp okumak isteyen kim olursa elden ya da kargo yoluyla hediye etmeyi düşündüm. Böylece kitap okumak isteyenlere bir nebzecik katkım olsun istedim. Zira kitap okumamanın mazereti yoktur ve de “en iyi hediye kitaptır” kanaatindeyim.

Kitap hediye edebilmem için, sadece iki şartım var; ilki kitabı talep eden kişi kesinlikle onu okuyacağı konusunda bana söz vermiş demektir, diğeri de kargo ücretini ödemeyi kabul edecek, kargo karşı tarafın ödemesi koşuluyla gönderilecek. Her geçen gün kitaplara zam pardon fiyat güncellemesi gelen bir vasatta, bu şartların makul ve mantıklı olacağını kabul edersiniz umarım. Karar sizin elbette. Listeden istediğiniz kitap ya da kitapları (üç kitapla sınırlı) belirtir, kargo adresinizi ve cep telinizi yazarsanız en kısa zamanda gönderirim ya da elden teslim alabilirsiniz.

Talep için; E-posta: irfanyalcinkaya@gmail.com

İş adresi: https://profdrirfanyalcinkaya.blogspot.com/ ‘de bilgi mevcut.

NOT: Bugün yeni kitaplar ekledim. Dün ve bugün kitap talepleri nedeniyle verilenleri belirtmek için de o kitabın sonuna “verildi” ibaresi konuldu.

İyi okumalar.

07.01.2024 / İrfan Yalçınkaya

Kitap listesi linki; https://arifkaya06.blogspot.com/2024/01/talep-halinde-hediye-edilecek-kitap.html




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AKCİĞER HİDATİK KİSTİ - PROF. DR. İRFAN YALÇINKAYA

AKCİĞER HİDATİK KİSTİ Merhaba. Şimdi de Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı'nın uğraş alanlarından biri olan “Akciğer Hidatik Kisti” konusunu ...