10 Ekim 2023 Salı

"DİYAFRAM HASTALIKLARI VE CERRAHİ TEDAVİSİ 2023" STAJ DERSİM YOUTUBE'DA

"DİYAFRAM HASTALIKLARI VE CERRAHİ TEDAVİSİ 2023" STAJ DERSİM YOUTUBE'DA.

Üç yıl önce "Diyafram Hastalıkları ve Cerrahisi" konulu Göğüs Cerrahisi Stajyerlerine verdiğim bir ders kaydını Youtube'a koyup herkesin istifadesine sunmuştum. Bu yıl bu videomu silip dersimi konuyu tekrar gözden geçirip güncelleyerek "Diyafram Hastalıkları ve Cerrahi Tedavisi 2023" ismiyle yeniden yükledim. Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı'nın ana uğraş alanlarından biri olan diyafram hastalıkları konusuna bütüncül olarak yaklaşıp bu konudaki bilgi, tecrübe ve arşivimden başta stajyerler hekimler ve meslektaşlarım olmak üzere konuya ilgi duyan herkesin yararlanmasına imkân vermek istedim. Dersimi stajyerler için hazırladığımdan kısa ve öz tutmaya çalıştım, 30 dakikaya sığdırdım.

Bilgi ve dikkatinize sunuyorum. Selam ve saygılarımla

Prof. Dr. İrfan Yalçınkaya

Video Linki; https://www.youtube.com/watch?v=-4AiGfISI5M




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KONGRE VE TOPLANTI DÖNEMİMİN BİLANÇOSU

KONGRE VE TOPLANTI DÖNEMİMİN BİLANÇOSU   İlk katıldığım kongre : Türkiye Solunum Araştırmaları Derneği XXI. Ulusal Kongresi, Kuşadası, 2...