28 Temmuz 2023 Cuma

ORDA, BİR FAKÜLTE VAR UZAKTA (BİR ZAMANLAR VAN TIP’TA)

Kararsızdım, iki arada bir derede kalmıştım.

Uzmanlık eğitimim bitmişti bitmesine ama sonrası belirsizdi. Mecburi hizmet kurasında ihtisas yaptığım yer değil de İstanbul Heybeliada Sanatoryumu çıkınca bayağı canım sıkılmıştı. Zira hem bir Angara’lı olarak meşhur İstanbul korkusu, hem de birtakım hususi endişelerim vardı. İlaveten Batı’da bir üniversiteye başvuru girişimim de sonuçsuz kalmıştı. Bu ruh hali ile daha evvel bana teklif edilen fakat sıcak bakmadığım Van’da yeni kurulmakta olan tıp fakültesini yerinde görmek ve son kararı vermek için Dekan Hoca’yı aradım, sonrasında uçağa atlayıp gittim. Gezdim, gördüm, konuştum ve kararımı verdim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AKCİĞER HİDATİK KİSTİ - PROF. DR. İRFAN YALÇINKAYA

AKCİĞER HİDATİK KİSTİ Merhaba. Şimdi de Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı'nın uğraş alanlarından biri olan “Akciğer Hidatik Kisti” konusunu ...