20 Temmuz 2023 Perşembe

BENİM YOLUM KİTABI & FİYAT GÜNCELLEMELERİ

BENİM YOLUM KİTABI & FİYAT GÜNCELLEMELERİ


TARİH

FİYATI

DOLAR KURU & NOT                    

08.11.2021

47 TL

9.6 & Redaksiyon başında

08.12.2021

67 TL

13.6 & Yayınlandığında

27.07.2022

92 TL

17.8

27.04.2023

125 TL

19.4 & Seçim öncesi

09.06.2023

145 TL

23.4 & Seçim sonrası

18.07.2023

174 TL

26.9 & KDV artışları


KitapYurdu Doğrudan Yayıncılık (KDY)’ın zam gerekçesi, her

defasında “üretim maliyetlerinin büyük bir kısmı döviz girdili

malzemelere bağlı olduğundan, kur hareketlerindeki olağan

dışı gelişmeler” idi. Kitap fiyatlarındaki değişim, ülkenin

ekonomisindeki sıkıntılar ve döviz kuru artışları ile doğrudan

ilişkilidir (Bknz Tablo). Ve maalesef durum her geçen gün daha

da kötüleşiyor, zamlar yağmur gibi yağıyor, iğneden ipliğe zam

geliyor ve kitap fiyatları da bundan nasibini alıyor. Özellikle bu

yıl bir rekor kırıldı ve son 3 ayda tam 3 kere zam geldi

(toplam % 91 zam). Ama gel de bunu TÜİK’e anlat.

“Bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete” sanki.

İnsanımız zaten yeterince okumuyor, okumaya gerek bile

görmeden fikir sahibi de oluyor. Yine de her şeye rağmen

okumak isteyenler için payıma düşen yarısından % 50

(toplamda % 25) indirim yaptım. 174 TL olan fiyat 130 TL oldu.

Ne yazık ki bu gidişatla yıl içinde de zam ya da

zamlar (şimdilerde güncelleme diyorlar) bekliyorum.

Yazar olarak ben bana düşeni yaptım, siz okurlardan ricam da,

okumamış olan varsa vakit geçirmeden alıp okuması,

okumuş olanların da başkalarına tavsiye etmesi ve eğer

kitap hediye edeceklerse kitabımı alıp hediye etmesi.

Kitaplı günler dilerim.

https://www.kitapyurdu.com/kitap/benim-yolum/602498.html&filter_name=benim+yolum

Prof. Dr. İrfan Yalçınkaya 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AKCİĞER HİDATİK KİSTİ - PROF. DR. İRFAN YALÇINKAYA

AKCİĞER HİDATİK KİSTİ Merhaba. Şimdi de Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı'nın uğraş alanlarından biri olan “Akciğer Hidatik Kisti” konusunu ...