24 Kasım 2022 Perşembe

TAMBUR & KANUN / MİNİ KONSER

17-19 Kasım 2022 tarihleri arasında Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi tarafından ikincisi gerçekleştirilen 'Uluslararası Ahi Evran Tıp ve Sağlık Bilimleri Kongresi'ne ilk iki gün katıldım. İlk gün Prof. Dr. Hanefi Özbek ve Prof. Dr. Ahmet Hakkı Turabi tarafından beş kısa eserden oluşan bir mini konser icra edildi. Ben de kayıtlarını yaptım ve akabinde yayın için kendilerinden izin aldım. Bugün bütün hazırlıkları yapıp yaklaşık 16 dk tutan bu güzel kaydı Youtube'a yükledim. Umarım beğenir ve paylaşırsınız.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TRAKEOBRONŞİYAL & ÖZOFAGEAL YABANCI CİSİMLER - PROF. DR. İRFAN YALÇINKAYA

Daha önce (2023 yılı içerisinde) Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı Stajyerleri ve Asistanlar için “Göğüs Cerrahisi’ne Giriş, Diyafram Hastalıkla...