21 Eylül 2024 Cumartesi

GÖĞÜS CERRAHİSİ OKULU / PROF. DR. İRFAN YALÇINKAYA

Dört yıl önce Göğüs Cerrahisi Stajyerlerine pandemi döneminde uzaktan eğitimle verdiğim üç ders kaydını Youtube'a koyup herkesin istifadesine sunmuştum. 2023 yılında bu 3 dersimi stajyerler ve uzmanlık öğrencileri için tekrar güncelledim. Bu yıl içinde ise 5 konu daha hazırlayıp Youtube'a yükledim. Bu derslerin hepsi kırkar dakika olup üçü staj, uzmanlık ve uzmanlık sonrası eğitim için olup ikisi de uzmanlık ve uzmanlık sonrası eğitim içindi. Bu yıl ve 2025 yılı içerisinde yirmiyi aşkın konuyu daha hazırlayıp Youtube'da paylaşmak arzusundayım. Bu şekilde uzun zamandan beri kafamda olan "Göğüs Cerrahisi Okulu" projemi hayata geçirmiş olacağım nasipse. Muhtemelen "Göğüs Cerrahisi Okulu" bu ülkede bir ilk olacak. Bilgi, ilgi (izlenme) ve Göğüs Cerrahisi Camiasına duyurma noktasında desteğinizi istirham ederim.

21.09.2024 / Prof. Dr. İrfan Yalçınkaya

https://www.youtube.com/playlist?list=PL5RCs8t1k7JS480Lz2NUuX4APIhr0mWEM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YOUTUBE KANALIM VE OYNATMA LİSTELERİ

21 Mart 2015’de oluşturup ilk videoyu (Kliniğin 14 Mart Programı nedeniyle davet ettiğim Şair-Yazar Metin Önal Mengüşoğlu’nun konuşması sıra...