26 Mart 2024 Salı

TRAKEOBRONŞİYAL & ÖZOFAGEAL YABANCI CİSİMLER - PROF. DR. İRFAN YALÇINKAYA

Daha önce (2023 yılı içerisinde) Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı Stajyerleri ve Asistanlar için “Göğüs Cerrahisi’ne Giriş, Diyafram Hastalıkları ve Cerrahisi Tedavisi, Özofagus Hastalıkları ve Cerrahisi” konulu üç dersi (semineri) ve ayrıca Uzmanlık Sonrası Eğitim için de “Özofagus Leiomyomu” konusunu hazırlayıp YouTube’a yüklemiştim.

Bu kez de Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı'nın uğraş alanlarından ve acillerinden biri olan “Trakeobronşiyal & Özofageal Yabancı Cisimler” konusunu hazırladım. Bu konuda da bugüne kadar edindiğim bilgi ve tecrübemi, arşivimdeki dokümanları da kullanarak derse (seminere) yansıtmaya çalıştım. Dersimi bu sefer hem stajyerler hem de asistan ve uzmanlar için hazırladım fakat yine de kısa ve öz tutmaya çalıştım, her zamanki gibi 40 dakikaya sığdırdım. Daha önce de vurguladığım gibi YouTube’a yüklediğim bu dersler sayesinde bu dersi ve konuyu herkesin faydalanması bir yana öğretimin 7/24 ve her yerde olduğuna inanarak istenildiği takdirde tekrar tekrar seyredilebilmesine olanak sağlamak istedim. Bu dersleri (seminerleri) bu yıl içerisinde bitirip “Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı Stajyerleri, Asistanları ve Uzmanlık Sonrası Eğitim” için bir “Eğitim Ders/Seminer Seti” oluşturmak niyet ve amacındayım. Konu hakkında sorusu olanlar ya da ayrıntılı bilgi almak isteyenler olursa videonun yorum kısmına yazabilirler ya da e-posta adresimden (irfanyalcinkaya@gmail.com) bana yazabilirler. Ayrıca dersimi izleyip sonunda sorduğum soruya doğru cevap verenler arasında her ay çekeceğim kura sonucu üç kişiye imzalı bir kitabımı hediye edeceğim. İlgi ve katkınız için şimdiden teşekkür ederim.

26.03.2024 / Prof. Dr. İrfan Yalçınkaya




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 RAMAZAN BAYRAMI TEBRİĞİM