21 Temmuz 2022 Perşembe

Muhalif

“Siz de bu muhalifliği bırakın lütfen”

Van Tıp’lı yıllardan tanıdığım ve halen whatsapp yoluyla da olsa görüşmeye devam ettiğim dekan yardımcılığı ve dekanlık da yapmış bir profesör abimiz, kurban bayramı öncesi şiddete kurban giden Dr. Ekrem Karakaya’nın katli hadisesine de yer verdiğim bayram tebriğim ve notumdaki yazdıklarım üzerine “Ölüm Allah’ın emri ve takdiridir, başımız üstüne. Vakti saati belli, sebebi belli değildir. Elbette şiddetin her türlüsünü kınıyoruz. Son olayda birileri mal bulmuş mağribi gibi bakana ve iktidara veryansın etti. Bu olayda ne iktidarın ne de bakanın bir vebali yok diye düşünüyorum. Aynı gün bir avukat da öldürüldü. Hiç kimse adalet bakanına tek laf etmedi haklı olarak. Meslektaşımıza Allah’tan rahmet diliyorum” diye cevapladı. Ben de “Bu şiddet sarmalında iktidarın sağlık politikalarının ve sağlık bakanlarının da vebali vardır. (1) Artık bu savunmacı tavrı terk edin lütfen” diye karşılık verince yazımın en başındaki ifadeyi kullandı. Akabinde de “İrfan kardeş muhalefetine devam etme senin hakkındır. Bana akıl verme hakkın yoktur” diye de ilave etti.

Hafızam beni yıllar öncesine, 28 Şubat Postmodern Darbe Süreci günlerine götürdü. 

Devamı için; https://www.akademikakil.com/muhalif%ef%bf%bc/irfanyalcinkaya/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TRAKEOBRONŞİYAL & ÖZOFAGEAL YABANCI CİSİMLER - PROF. DR. İRFAN YALÇINKAYA

Daha önce (2023 yılı içerisinde) Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı Stajyerleri ve Asistanlar için “Göğüs Cerrahisi’ne Giriş, Diyafram Hastalıkla...