7 Temmuz 2022 Perşembe

KURBAN BAYRAMI TEBRİĞİM 2022

Ne acıdır ki, bu yıl Kurban Bayramı'ndan üç gün önce bir meslektaşımızı daha şiddete kurban verdik. Geçen hafta bayram tebriğimi hazırlamıştım oysa. Fakat hem meslektaşımızı bir kez daha anmak hem de sağlıkta şiddete bu vesileyle bir kez daha dikkat çekmek için yeniden düzenledim. Aynı zamanda 2005'den beri şiddet sonucu yaşamını yitiren meslektaşlarımızı da yad ettim, benim açımdan mesleğimde artık yeni bir dönemin başlangıcı (milat) olarak, katledilen son meslektaşımızın kana sıçramış beyaz önlüğünü görsele yerleştirdim, geçenlerde dinlediğim ve çok anlamlı bulduğum bir Livaneli şarkısının sözlerini de yanına ekledim. Maalesef hekimler olarak bayrama buruk ve hüzünlü bir şekilde giriyoruz. Halet-i ruhiyemiz bir halk türküsündeki gibi adeta, "Bayram gelmiş neyime / Kan damlar yüreğime". Yakınlarda izlediğim o harika film "Yolun Açık Olsun"da bir sahne vardı. Asteğmen Kerim, bir trafik kazasında ailesini kaybeden Yüzbaşı Salih'e diyordu ki; "Ölenle ölünür mü be abi, kalanlarla yaşayacaksın". Korkarım kısa bir süre sonra biz yine öncekilerde olduğu gibi ölenle ölmeyecek, kalanlarla yaşamaya devam edip unutacağız.  Bayramınız kutlu olsun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KONGRE VE TOPLANTI DÖNEMİMİN BİLANÇOSU

KONGRE VE TOPLANTI DÖNEMİMİN BİLANÇOSU   İlk katıldığım kongre : Türkiye Solunum Araştırmaları Derneği XXI. Ulusal Kongresi, Kuşadası, 2...