17 Haziran 2022 Cuma

"PROF. DR. Ş. TUBA LİMAN" ANISINA

Ankara Atatürk Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde (kısaca Sanatoryum) uzmanlık eğitimime devam ederken geldi Tuba. Sanatoryum’un ilk bayan asistanı idi. O yüzden bizlerden çok çekti (!). Zamanla o bize, biz de ona alıştık. Çocuksu, her daim gülen, gülümseyen yüzü, nezaketi ve çalışkanlığı ile hatırlıyorum onu.
Tuba ile ilgili arşivimden seçtiğim fotoğraflarla daha önce hazırlamış olduğum slayt sunusunu tekrar gözden geçirip güncelledim ve 2012’de “Tuba kıza ithaf” ettiğim Karacaoğlan’ın “Kız Senin” şiirini, İsmail Altunsaray beste-yorumu eşliğinde sizlerle paylaşmak istedim. Aslında bu sunumu daha önce Süreyyapaşa Göğüs Cerrahisi Kliniği Facebook sayfasında paylaşmıştım. Fakat o sayfa 3 yıl önce durdurulup inaktive olduğu için bu videoya ulaşılamıyordu. Ben de Güven Hoca ve Yaşar Ağabey’den sonra bu sefer de kalıcı olması ve kolayca erişilebilmesi açısından Youtube’a yükleyip ‘Tuba Kız’a ithaf etmek istedim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 RAMAZAN BAYRAMI TEBRİĞİM