26 Mayıs 2022 Perşembe

Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı’nda İnsan Gücü Planlaması

Bir önceki yazım “Tıpta Uzmanlık Sınavı (TUS) ve Göğüs Cerrahisi”nde, TUS’a girmek ve göğüs cerrahisi uzmanlık dalında eğitim yapmayı düşünenlere tercih konusunda kılavuzluk yapmayı amaçlamış ve yardımcı olmaya çalışmıştım. (1)

O yazımda, “Öncelikle Türkiye’deki göğüs cerrahisi alanındaki uzman ve asistan sayısının yeterli, belki biraz fazla ama öyle sanıldığı ve iddia edildiği gibi çok fazla ve abartılı olmadığını söylemekle yetineyim. Eğer göğüs cerrahisi uzmanlık dalında asistan ve uzman fazlasından bahsedilecekse, bu durum bütün uzmanlık dalları için geçerlidir. Bu konuyu “Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı’nda İnsan Gücü Planlaması” adlı bir sonraki yazımda ayrıntılı olarak ele almayı düşünüyorum” demiştim ve şimdi bu konuyla devam ediyorum.

Devamı için; https://www.akademikakil.com/gogus-cerrahisi-uzmanlik-dalinda-insan-gucu-planlamasi/irfanyalcinkaya/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2024 RAMAZAN BAYRAMI TEBRİĞİM