7 Mart 2021 Pazar

“Fişlenmişim, Adım-Eşkâlim Bilinmekte”

(Tababet san’atının icrası ile geçen 33 yıl / anı 14) 

‘Fişlenmişim’ derken şaka yapmıyorum, yalnızca bir şarkı sözünden alıntı yapmıyorum. (1) 
 Gerçekten ben ve eşim, vaktiyle görev yaptığım bir üniversitenin o zamanki rektörü marifetiyle fişlenmiştik. (2) 
 Ne çabuk unuttuk, unutuldu, unutturdular. 
 28 Şubatçı kafayla, ihtisas yıllarımda sayıları çok az da olsa klinikteki başörtülü hemşirelerimizin yaşadığı zorluklardan ve bilahare de başörtülü bir hemşireye gönül verdiğim ve evlendiğim zaman tanışmıştım. 
 Van’da Üniversite’ye ilk adım attığım Kasım 1994 sonrasında ise başörtüsü takan öğrencilerimiz, hemşirelerimiz, memurlarımız ve meslektaşlarımızın hafiften, 28 Şubat 1997 tarihli MGK toplantısı sonrası ise dozu ve şiddeti gitgide artan bir baskı, yıldırma ve tasfiye sürecinde yaşananlar ise hâlâ hafızamın bir köşesinde durmaktadır. 
 Yazının devamı için; https://www.akademikakil.com/fislenmisim-adim-eskalim-bilinmekte/irfanyalcinkaya/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KONGRE VE TOPLANTI DÖNEMİMİN BİLANÇOSU

KONGRE VE TOPLANTI DÖNEMİMİN BİLANÇOSU   İlk katıldığım kongre : Türkiye Solunum Araştırmaları Derneği XXI. Ulusal Kongresi, Kuşadası, 2...