15 Aralık 2020 Salı

Kaymakam olmuş ama!..

(tababet san’atının icrası ile geçen 33 yıl / anı 11)

Başhekimliğe atandığım ilk günlerden biri idi.

Sabah vakti, sekreterim ilçe kaymakamının telefonda olduğunu söyledi.

Telefonu bağladı. Telefondaki ses kendini bile tanıtmadan, selamsız sabahsız emreder tarzdaki sert bir tonu ile “Derhal not al” dedi.

Şaşırmıştım, daha ne olduğunu bile anlayamadan, ...

Devamı için;  https://www.akademikakil.com/kaymakam-olmus-ama/irfanyalcinkaya/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

‘GÖĞÜS CERRAHİSİ CAMİASI’NIN ÜYELERİYLE SÖYLEŞİ -5- KONUK: PROF. DR. HASAN FEVZİ BATIREL

Merhaba, Prof. Dr. Hasan Fevzi Batırel, adı İstanbul Marmara Tıp denince akla gelen isimlerden birisidir. Marmara Tıp mezunu olup orada Göğü...