26 Ekim 2020 Pazartesi

Patron kim?

 (tababet san’atının icrası ile geçen 33 yıl / anı 4)

Fakülte bitti bitmesine de, sırada mecburi hizmet vardı ve görev yeri kura ile belirleniyordu.

Kura çekme işlemi, Ankara Sıhhiye’deki Sağlık Bakanlığı binasına bitişik SSK (şimdilerde SGK) Genel Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleşti.

Aşık Ali İzzet’e ait olan ve “Kader torbasına elim uzattım / Tecelli kağıdım karalı çıktı / Ömür defterine bir yol göz attım / Dertlerim içinde sıralı çıktı” diye başlayan, ilk kez rahmetli Yıldıray Çınar’dan dinlediğim türkü, kura torbasına elimi uzattığımda hatırıma geldi mi, şimdi hatırlamıyorum ama, memuriyette ilk görev yerimin Ağrı Merkez Verem Savaş Dispanseri olduğunu duyunca kısa bir şaşkınlık ve bocalama geçirdiğimi hatırlıyorum.

Devamı için; https://www.akademikakil.com/patron-kim/irfanyalcinkaya/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KONGRE VE TOPLANTI DÖNEMİMİN BİLANÇOSU

KONGRE VE TOPLANTI DÖNEMİMİN BİLANÇOSU   İlk katıldığım kongre : Türkiye Solunum Araştırmaları Derneği XXI. Ulusal Kongresi, Kuşadası, 2...