10 Ekim 2020 Cumartesi

“İkisi (tıp-ilâhiyat) bir arada” olur (mu?)

 (Tababet san’atının icrası ile geçen 33 yıl / anı 2)

Yüksek öğrenime başladıktan sonra kafam çoktan deli deli sorularla karışmıştı bile. Tıp fakültesinde bir yandan dersleri, stajları halletmeye çalışırken belki ondan daha çok paramedikal kitapları okumaya, nerede bir toplantı, sohbet varsa katılmaya, sorularıma cevap bulmaya çalışıyordum. 

Devamı için; https://www.akademikakil.com/ikisi-tip-ilahiyat-bir-arada-olur-mu/irfanyalcinkaya/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

‘GÖĞÜS CERRAHİSİ CAMİASI’NIN ÜYELERİYLE SÖYLEŞİ -5- KONUK: PROF. DR. HASAN FEVZİ BATIREL

Merhaba, Prof. Dr. Hasan Fevzi Batırel, adı İstanbul Marmara Tıp denince akla gelen isimlerden birisidir. Marmara Tıp mezunu olup orada Göğü...