14 Şubat 2019 Perşembe

MESLEKİ KISA ÖZGEÇMİŞİM


1965 yılında Ankara ili Kahramankazan ilçesi Fethiye köyü’nde dünyaya gözlerimi açtım.
İlk, orta ve lise tahsilimi Ankara’da muhtelif okullarda tamamladım.
1988 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi’ni bitirdim.
Bir yıl Ağrı Verem Savaş Dispanseri’nde zorunlu hizmet yaptım.
Aralık.1989’da Ankara Atatürk Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde başladığım Göğüs Cerrahisi ihtisasını, Mayıs.1994’de tamamladım.
Kasım.1994’de Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tıp Fakültesi, Göğüs Cerrahisi Anabilim Dalı’nda Yardımcı Doçent olarak göreve başladım.
Mart.2003’de Doçent oldum.
Kasım.2005’de İstanbul Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde, Klinik Şefi olarak göreve başladım.
Aynı hastanede Başhekim Yardımcılığı ve Başhekimlik idari görevlerinde de bulundum.
Şubat. 2017’de Sağlık Bilimleri Üniversitesi’ne Profesör olarak atandım.
Bugün, Profesörlükte iki yılım doldu.

14.02.2019
Prof. Dr. İrfan YALÇINKAYA



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AKCİĞER HİDATİK KİSTİ - PROF. DR. İRFAN YALÇINKAYA

AKCİĞER HİDATİK KİSTİ Merhaba. Şimdi de Göğüs Cerrahisi Uzmanlık Dalı'nın uğraş alanlarından biri olan “Akciğer Hidatik Kisti” konusunu ...